Luminor Bankas Baltijas valstu mājaslapu izstrāde
Turpinot mūsu sadarbību ar Norvēģu banku DNB, mums tika uzticēts strādāt arī pie Luminor ievešanas Baltijas tirgū. Luminor ir Ziemeļvalstu Nordea und DNB banku kombinētais zīmols. Bank apvienošanās izveidoja reģiona trešo lielāko finanšu pakalpojumu sniedzēju ar aptuveni 1.3 miljonu klientu lielo bāzi un 3,000 darbiniekiem. Mēs izveidojām Luminor prezentācijas mājaslapu, iepazīstinot klientus ar savu jauno banku.
Luminor ievadlapa tika izveidota burtiski zīmola dienai numur viens — sevis iepazīstināšanai esošajiem Nordea un DNB klientiem visās trīs valstīs, kā arī jaunas, inovatīvas Baltijas bankas ienākšanai tirgū. Mums bija tas gods būt pirmajiem darbā ar jauno vizuālo identitāti tiešsaistes vidē. Identitāti veidojusi globālā konsultāciju aģentūra FutureBrand, izvēloties progresīvu pieeju, kombinējot pārbaudītus korporatīvos elementus ar drosmīgu burtveidolu izvēli.
Mūs konsultēja DNB un Nordea bankas jaunās mājaslapas koncepcijas jautājumus, lai palīdzētu dziļi iesakņotos zīmolus savienot jaunajā zīmolā Luminor. Mēs izstrādājām mājaslapas UI/UX dizainu, kā arī veicām vizuālo programmēšanu kopā ar papildu digitālās kominikācijas materiāliem, ieskaitot, prezentācijas sagatavi. Šobrīd Luminor jau izmanto mūsu veidoto DNB bankas versiju kā savu patstāvīgo mājaslapu.
Izmantotie burtveidoli
Pēdējo gadu laikā Graftik ir kļuvis par uzticamu partneri. Sadarbība ar viņiem ir draudzīga un profesionāla, viņi ir vienmēr bijuši gatavi noiet papildus jūdzi, pat ja termiņi bijuši īsi. Šis ir vēl viens veiksmīgs kopprojekts.