Apple TV + Shortcut kampaņas mājaslapas izstrāde
Apple un Lattelecom (tagad TET) sadarbojās kopīgā produktu Apple TV un Shortcut reklamēšanā, mums uzticot šīs kampaņas mājaslapas dizaina izveidi un programmēšanu. Piezemēšanās lapas mērķis — piesaistīt jaunu auditoriju video straumēšanas pakalpojuma iegādei.
Kampaņas mājaslapas dizains tika veidots, cieši vadoties pēc Apple zīmola un produkta vadlīnijām. Funkcionalitāte paredzēja pieteikumu importu Tet datubāzēs, izmantojot API integrāciju.
Mēs nodrošinājām pilnu risinājumu — koncepcijas un UI/UX dizaina izstrādi, kā arī programmēšanu un uzturēšanu. Kampaņa bija aktīva no 2016.gada decembrim līdz 2017.gada maijam.
Izmantotie burtveidoli
Graftik ir palīdzējis mums un Apple izveidot veiksmīgu kampaņas mājaslapu un ir kļuvuši par uzticamu partneri pēdējo gadu garumā.